۱۳۸۸ تیر ۲۹, دوشنبه

كتاب فروشي

کتاب فروشی قرن: نزدیکی های خونه ما یک کتاب فروشیه که با اینکه از سال 85 باز شده اما من 2 هفته ست کشفش کردم .اون هم از طریق اینترنت.توسط وبلاگی که درست کرده بودن و البته مدتهاست که به روز رسانی نشده .

اول که ادرسش رو دیدم تعجب کردم از وجود همچین جایی اونهم در حوالی بغل گوشم. بعد باز هم با دیدن مطالب وبلاگ بیشتر متعجب شدم .

زمانی که این وبلاگ اپ میشده هر ماه یک کتاب رو معرفی و بعد مورد بحث قرار می گرفته . بعد که بیشتر تحقیق کردم متوجه شدم که تا همون مدتها پیش فقط ماهی یک کتاب رو در کتاب فروشی تبلیغ و برای فروش میگذاشته و البته تحلیل . خود کتاب به اضافه هر چیزی که به اون مربوطه .

چیزی که برام جالب بود شباهت اینکار به ایده خودم در این زمینه بود

بعد از چند روز به کتاب فروشی سر زدم . یک جای خیلی کوچیک ولی پر از ارامش پر از کتابهایی که تا حالا ندیدی یاا اگر دیدی با اون چاپ ندیدی البته کتاب های دیگری هم بود ولی چیزهای تکی که داشت ذوق زده ام کرد .

کتاب فروش یک اقای میانسال بود که اروم صحبت میکرد و ارامش خاصی تو چهره ش مو ج میزد . کلی اطلاعات داشت و راجع به هر کتابی به خوبی توضیح ارائه میداد . کتابی که میخواستم چون دیگه چاپ نمیشد از لابه لای کلی کتاب دیگه با زحمت کشید بیرون و تحویلم داد .و نشون داد که برای مشتریهاش ارزش زیادی قائله.

بعد از اون تصمیمم جدی تر شد تا اینجا کتاب هایی رو که خوندم و به نظرم خوب اومده به طور جدی تری معرفی کنم.شاید هم هفته ای ،دو هفته ای یک کتاب.

یا اگر کسی مایل بود میشه نقدش هم کرد .

باز هم اگر مایل بودید تو نظرها کتاب معرفی کنید .

پ.ن:روی لینک کتاب فروشی کلیک کنید بد نیست .

+ کاکتوس ; ۱٢:۱۸ ‎ق.ظ ; ۱۳۸۸/٤/٢۳

هیچ نظری موجود نیست: