۱۳۸۸ مرداد ۹, جمعه

من

الان ديدم زيگزاگ توي بازي عادت هاي نا متعارف شركت كرده . منم كه ا زاين جور بازيا خوشم مياد پس:
_كي از عادتام از بچه گي اين بود كه هر جا چهار خونه بود يا مربع سري تو ذهنم بند و بساط لي لي راه مينداختم وقتيم كه تعداد بيشتر بود با حريف خيالي شطرنج ميزدم . هنوز هم همه جا همين كارو ميكنم .بيشتر از همه رو روميزييهاي 4 خونه .
_از تنهايي رفتن به جايي خوشم نمياد مگر اينكه به سرم زده باشه كه يك راهي رو معمولا تنها ميرم و ميام و سريع هم اروم ميشم.
_عاشق اينم كه داخل كيف ادمها سرك بكشم . ديوونه ي اين كارم .اخه تو نظرم هر ادمي رو ميشه از محتوياتِ كيفش شناخت.
_بعضي وقتا كه ميخوام به حيوونا محبت كنم اذيتشون ميكنم بعد قيافه شون كه مظلوم شد ،قربون صدقه شون ميرم.
_كسايي رو كه بيشتر دوست دارم كم تر زبوني ميگم يا ميبوسمشون .
_كسي كه ازش خوشم نياد هيچ جوره دوستش ندارم هيچ جوره ها .كسيم كه خوشم بياد سخت ازش زده مشم مگر اينكه خيلي اذيتم كنه.
_كم تر صدام در مياد به اعتراض(مخصوصا جاهايي كه رو در واسي دارم).
_وقتي يك شعر رويكي ديگه ميخونه بيشتر لذت مي برم (تازه كشف كردم)
_يك محبتهايي هيچ وقت از يادم نميره حتي اگه از اون ادم متنفر باشم.
_تو هر فيلم يا بعضي كتابا يك صحنه هايي هيچ وقت از يادم نميره و اونها رو بارها و بارها ميبينم يا ميخونم.
_هميشه موچين دستمه بي خود بيخود.
_خيلي وقتها كار يا رفتار نسنجيده دارم و پشيمون ميشم زود.
_از مهمون خوشم نمياد مگر ايمكه خيلي صميمي باشم باهاش.
_نا شكري زياد ميكنم مخصوصا وقتي خودم و تو اينه ميبينم.
_گاهي مظلوم نمايي كردن رو پيش كسايي كه دوستشون دارم دوست دارم.
_در مقابل جنس مخالف خيلي كم حرف و خجالتيم مگر اينكه خيلي به اخلاقم بخورن يا از بچه گي باهام باشن.وگرنه دست وپام رو گم ميكنم

۹ نظر:

پري ناز گفت...

بيچاره حيوونا!دلم واسشون سوخت!!!

مهرنوش گفت...

تا حالا نشده از كسي بدم بياد ...

اما موچين و هستم :ي

نه هميشه .. اما خوب ...

اون كاراي نسنجيده رو هستم .. انقدم مغرورم .. كه پيش خودم قبول ميكنم اما در مقابل ديگران نه .. اصن نميتونم .. !

دقيقا از مهمون متنفرم .. ! نكنه اذر ماهي هستي كاكتوس ؟ هوم :ي

در مقابل جنس مخالف هم .. كم حرف هستم .. اما خوب به موقع حرفمو ميزنم ..

Mrs.ZigzaG گفت...

منم گاهی اوقات خیلی زود از رفتار نسنجیده م پشیمون می‌شم...

احیانن موقع اجرای سیمز یه صفحه باز نمی‌شه که سمته چپش علامت پلی باشه؟ ماله من سیمزم سرعتش خیلی پائینه کفرم در میاد بازی نمی‌کنم!!! ولی وقتی می‌خواد اجرا شه قبلش یه صفحه باز می‌شه که سمته راستش و ستون سمته چپش گیر می‌ده که باید به نت وصل بشی اما یه علامت پلی همون بالای ستون سمت چپش داره که اگه کلیک کنم روش می‌ره تو بازی... هوم؟

نوشي گفت...

چته گلم ؟

چي شدي يهو ؟

بگو بينم ته اون دل خوشكلت چي مي گذره ؟ :*

ماه مون گفت...

از طرف سازمان حمایت از حیوانات باهاتون تماس می گیرم اگر یه بار دیگه این طور با مخلوقات خدا برخورد کنی کت بسته تحویل آقا گرگه می دمت ...
(:d)

ناشناس گفت...

سلام عزيزم
خوبي؟
جالب بود اخلاقات... مخصوصا اون چهارخونه ها! عادت جالبي بايد باشه.
كلا آدم جالبي هستي...........

ناخنک گفت...

اینا خیلی هم غیر متعارف نیست هاااا

پوریا منزه گفت...

ای جانم !

اگر کسی کیف ندشات چی! لابد جیبش رو می گردی! :دی!

من ولی کسی رو که دوست دارم انقدر می بوسم که ...

منم وقتی ضعرمو یکی دیگه می خونه لذت می برم ...

دن كيشوت گفت...

اوليش از خوش ذوقي و ذهن فعالت مي گه