۱۳۸۸ شهریور ۹, دوشنبه

فرا زمینی



این روزاها دستم داره میگرده دنبال هر چی که بکشتم بالا.

درست مثل یک دستگیره که آدم بهش آویزون میشه و تمام وزنش رو میندازه روش و با قیافه ای حق به جانب میخواد خودش رو بکشه بالا.

فکرمیکنم اون دستگیره ای که میخوام سفت بگیرمش معنویته . بیشتر از همیشه.

یک ایمان بی چون و چرا به چیزی فرا زمینی، بدون کلمه ای سوال با ایمان به یک نیروی قوی تر از همه.

این روزها زیاد سراغ قران میرم بازش میکنم و لذت میبرم.

این بار نه با نگاه انتقادی و بدون سوال وجواب .

انجیل رو ورق میزنم و آرامش میگیرم.

تسبیح های که بیش از اندازه بهشون وابستگی عاطفی دارم رو میگیرم دستم و زیر لب زمزمه میکنم و از دیدن رنگهاشون احساس سرخوشی میکنم.

پ.ن:

1.دوست ندارم این جمله رو بشنوم که از برکات ماه رمضونه و تاثیرش و اینا .

پ.ن:

2.شنیدم رهبر از گسترش رشته علوم انسانی احساس نگرانی عمیق کردن و نگرانن که دانشجوهای این رشته دچار شک نشن .( به زبون خودمون میشه میترسه چشم و گوش شون باز شه )

پ.ن:

3. آپ کردن از کافی نت یک حال ِ دیگه داره ها.

۶ نظر:

ندا گفت...

حس جالبیه و دستگیره ی محکم
منم می کیرمش معمولا
_________
رهبر که دیگه ماشاالله جدیدا زیاد نگران شدن با این اوضاع فکر کنم بد ترهم می شن

نقشی گفت...

سلام کاکتوس عزیزم
از شگ گردن نترس برای رسیدن به ایمان باید پله های تردید و شک را بالا رفت. دید انتقادی لازم است و آدم را به فکر وا می دارد
نقش ونگار

ماه مون گفت...

معنویت برا بعضی آدما همون چیزی هست که برا بالا رفتن لازم دارن.
یه حس سبکی
پرواز
.
انگاری تو هم مثل من عشق تسبیح هستی یا .
.
در مورد رهبر عزیز درست شنیدی من خوندم نظرات گهربارشون رو.
.
در مورد کامنتت هم هی تا حدودی می نوازیم.

ونوس گفت...

معنويات آدما وقتي به بن بست ميرسن ميرن سراغش . رسيدي؟

پـ.ـوریـ.ـا مـ.ـنـ.ـزه گفت...

پس یه چیزی گم کردی ...

ناشناس گفت...

سلام عزيزم
خوبي؟؟؟؟
اميدوارم اين حس خوب برات پيامدهاي بهتري داشته باشه، من هم يه موقعي خيلي دلم طلب معنويت كرد. اما با آدم هاي خوبي طرف نشدم، هرچند من دستاورد خودم رو داشتم...
اميدوارم موفق باشي عزيز..