۱۳۸۸ شهریور ۳, سه‌شنبه

بی چشم و رو


نمیدونم کی و کجا برای اولین بار گفته گربه حیوون ِ بی چشم و رویی ِ .
هر کی بود ِ یا تو عمرش گربه ندیده یا اگه دیده گربه ِ از اون نا خلفاش بوده.
نمیدونم تا حالا به چشمای یک گربه گرسنه نگاه کردین یا نه؟
یا به صداش که وقت گرسنگی تبدیل به ناله های بلند میشه توجه کردین؟
یکی از قشنگترین لحظه های عمر من اون لحظه هایی که دارم برای گربه ام غذا میزارم و اون قبل از خوردن با یک نگاه عمیق و مالیدن سرش به دستم ازم تشکر میکنه.
لحظه هایی که دلم میگیره و میشینم باهاش حرف میزنم و اون صاف صاف تو چشام نگاه میکنه جوری که بهش شک میکنم.
میدونم که میفهمه شاید بیشتر و عمیق تر از هر کسی . این رو وقتی باهاش حرف میزنم و داره با هام هم دردی میکنه میفهمم.
اوج محبتش رو وقتی یک تیکه غذا به اندازه کل هیکلش گرفته تو ذهنش وداره می بره واسه بچه هاش میبینم .
گربه ها بی وفا نیستن .
پ.ن:در ستایش تی تی بانو.(گربه م)


۶ نظر:

ندا گفت...

اره خوب مخصوصا گربه ی بدبخت تو بعد از اون همه کتکی که از تو می خوره.
به نظرم ادما بی چشم و رو ترن و با این همه محبت حیوانا بازم اذیتشون می کنن.(زبون درازیییییییییییی)

Mrs.ZigzaG گفت...

احتمالن این حرف رو کسانی زدن که گفتن جوجه ی مرغ و خروس آی کیوشون پائینه... یه بار که گریه می کردم جوجه م اینقد قشنگ باهام هم دردی کرد و اومد توی بغلم که هیچ وقت یادم نمی ره صحنه ش رو...

ماه مون گفت...

من باهات موافقم منم گربه زیاد داشتم خیلی قدر شناس بودن گربه های من بعضی وقتا اینقدر دلم براشون تنگ میشه.
گربت چه اسم قشنگی داره تی تی یعنی شکوفه :)

پري ناز گفت...

خوب الان همه با اين كه گربه ها بي چشم و رو نيستن موافقت كردن . پس من هم مجبورم بگم آره. ولي بازم مي گم گربه ها رو دوست ندارم. اونم با اون سيبيلاش.

اراكده گفت...

سلام
گربه ها شيريني زندگي اند .....
شاد باشي

ناشناس گفت...

منم خيلي دوستشون دارم. پريروز داداشم از يه گربه توي پارك پرواز فيلم گرفته بود دو ساعت من به رفتارش خنديدم. جدا بانمك بود.. البته لوس هم بود!