۱۳۸۸ مرداد ۲۳, جمعه

تقويم




حسرت ميخورم .حسرت 2 روز قبل، يك ماه ،دو ماه ،سه ماه ،ده ماه قبل .
حسرت نگاه هاي نكرده .
لبخندهاي نزده .
حرفهاي نگفته
حسهاي منتقل نشده.
محبتهاي كوچيك.
خنده هاي كمرنگ.
نگاه هاي زير چشمي .
نگاه هاي رك و راست .
نگاه هاي دزدكي از پشت شيشه ي در قديمي.
بغض تو روزي كه قرار بود روز ِ آخر باشه و نبود.
و تقويم كه چه تند داره ورق ميخوره و من كه هنوز گيرم تو همون خاطرات بدون اينكه ورق بخورم يا رد شم.
پ.ن:خبرهايي به گوش مي رسه در مورد تعطيلي دانشگاهها يا لااقل دانشگاه تهران به مدت يك ترم تحصيلي به بهانه انفولانزاي خوكي.اين طرح در دستور كار شوراي عالي انقلاب فرهنگي قرار گرفته.

۸ نظر:

ICE گفت...

منم این حسو این روزها دارم مهسا

ندا گفت...

تقويم؟آره تند ميگذره و من زير تك تك ِ صفحه هاش دارم له ميشم.

مهرنوش گفت...

تقويم . . . اين روزا ي خورده كند و تندش قاطي شده . . .

خاطرات . . . داره يادم مياد كي بودم چي بودم . . . چي ميخواستم بشم . . .

تو يادته ؟‌!

حرفائي كه زدي پاش واستادي ؟ :*

جدي نميگي ؟؟؟؟؟؟؟؟

لينك مطلبشو داري ؟

استان تهران ؟

يعني ي ترم بايد تو خونه بشينيم ..

نگو . . . واسه تو سخت نيس ؟

3 ماه زياد نبود ؟

ووووووووووووووووووووييييييييي

دن گفت...

اي داد و بي داد.

ئن كيشوت گفت...

بالخره ديگه كاري جز اميد به آينده نمي مونه برامون و دلخوشي به همان روزهاي خوب

پري ناز گفت...

نمي دونم چرا حس مي كنم با اين حرفات مي خواي بگي كه بچگي نكردي. ولي يه چيزي بچگي نكردي ، خوب. گذشته ها گذشته. ولي الان جووونيت رو داري. جووني كن!!!

آوای باران گفت...

جالب بود.
10 خودروی برتر جهان با مشخصات و تصویر در وبلاگم.

پـ.ـوریـ.ـا مـ.ـنـ.ـزه گفت...

منم دلم خواست!
حسرت خوردم!