۱۳۸۸ مرداد ۱۷, شنبه

كلافه


غول بي شاخ و دم بي حوصله گي سايه سنگينش را انداخته روي من .
به خودم و روزهاي رفته كه نگاه ميكنم غصه ام ميشود . حالا ديگر 20 ساله ام و دست بالا 20 سال ديگر جا دارم تا جواني كنم ،ياد بگيرم .
فقط بيست سال چه نا اميد كننده.
به بيست سال گذشته كه فكر ميكنم ميگويم :
نه نشد انچه بايد ميشد . نكردي كارهايي كه بايد ميكردي .ياد نگرفتي.جا ماندي غافل بودي.
اين روزها كاري ندارم براي انجام دادن حتي انگيز ه اي براي كتاب خواندن ،ياد گرفتن ،دوست داشتن، عاشق شدن حتي.
چپ وراست كه مي روم غر مي زنم به مادرم كه نتوانسته ام جواني كنم .اوهم گرفته خودش را مقصر ميداند . گرچه خودم به خوبي مي دانم خانه ام از پايبست ويران بوده
جواني كردن در قالب يك دختر اينجا؟ عاشق شدن ؟
سخت است.
هر روز هم سخت تر مي شود ،سخت تر خواهد شد .

چاره اي نيست جز ارزويي دور براي روزهايي بهتر !!!!!

۱۲ نظر:

Mrs.Zigzag گفت...

از بی حوصلگی نگو که من هر چی در موردش بگم کم گفتم...

در مورد راهنمایی هم اصلن قابلی نداشت عزیزم. اصلن به دردت خورد؟

لبخندون گفت...

دردت آشناس!

جوونی نکردن! شاد نبودن! و ...

و چه قدر سخته که تو سن بالاتر جوونی های سن کوچیکتریت رو بکنی!

مهرنوش گفت...

اين روزا ي چيزيت ميشه ؟

چرا ؟

از دست ميري ها ؟

مهسا ؟؟؟؟؟؟؟

رامونا گفت...

میدونی که درکت می کنم ...............

پري ناز گفت...

درد همست. نيست؟جوووني نكردن. و اگه هم تو اين جامعه بخواي جوووني كني دختر درستي از نظر اطرافيان نيستي!

مهرنوش گفت...

هوم ؟

خوبي ؟؟؟؟؟؟؟؟

من دارم چه ميكنم با خودم ؟!

تو ميدوني ؟

مهرنوش گفت...

اوم .. من خوبم ..

اونقدرا درگير نيستم ..

ولي خوب ..

مهسائي .. من نميتون مبرم بلاگ جديد پريناز چي كار بايد كرد ؟؟

تولدشه ميخوام تبريك بگم .. چندين روزه به روز ميكنه ميخوام برم باز نميشه ..

تو ميتوني بري ؟

ایران من گفت...

بی حوصلگی طبیعیه.. ولی دل مرده نباش... امیدوار به آینده

ابوذر گفت...

تا جوونی کردن رو تو چی ببینیم...!
20 سال هیچی نیست،چیزی نیست که حسرت کارهای نکرده اش رو بخوریم،تازه زندگی از 20 سالگی شروع میشه...حتی تو همین جامعه هم میشه جوونی کرد فقط باید قید یه سری چیزهارو زد!
البته بازم میگم تا جوونی کردن رو تو چی ببینیم
اما بی حوصلگی و سرخوردگی...خاصیت نسل ماست...متاسفانه!!!

نقشی گفت...

سلام کاکتوس
عزیزم . انشاالله خبر های خوب خوشحالمان می کند. پشت همه نقابها فقط خودتی. همین
نقش ونگار

نقشی گفت...

سلام کاکتوس
عزیزم . انشاالله خبر های خوب خوشحالمان می کند. پشت همه نقابها فقط خودتی. همین
نقش ونگار

نقشی گفت...

نقش و نگار
به این می گویند دوره فطرت
سخت نگیر . عادی است من هم دجارش می شوم
دختر قشنگم شاد و سر سبزباشی