۱۳۸۸ شهریور ۱۰, سه‌شنبه

دنياي مجازي


امروز داشتم فكر ميكردم اين دنياي مجازي چقدر شبيه دنياي روياهاست .
همه چي سفيد ِ سفيد ِ .همچين كه گاهي برق سفيدي ِ ميزنه تو چشم و چال آدم .گرچه اون وسط ها گاهي براي خالي نبودن عريضه يك سياهي هايي هم ديده ميشه ، ولي تقريبا همه چي سفيد ِ
فكر كنم همه اينجا ميشن فرشته اي كه از خودشون انتظار داشتن تمام عمرشون .
ميشن اون آدمايي كه تو رويا هاشون از خودشون ساختن . البته اگر بهتر بخوام بگم ، ميشن اون آدمي كه بايد تو دنياي واقعي هم مي بودن ولي عوامل و دستهاي پنهان و غير پنهان نذاشتن .
تقريبا خيلي از استعدادها خيلي از احساسها اينجا خودشون رو نشون ميدن .شايد چون اينجا فضا باز تر ِ و همه چي حول محوري به نام (من)ميچرخه .ديگه عامل باز دارنده اي نيست .حتي عامل احمقانه اي مثل خجالت.
درست تر اگه بخوام نگاه كنم به جرات ميتونم بگم من خودم رو بيشتر از هميشه اينجا شناختم .
اينجا فهميدم كه شايد تو دنياي واقعي نتونم خوب حرف بزنم يا درد و دل كنم يا احساساتم رو بروز بدم ،ولي اينجا ميتونم .نه اينكه خوب بتونم ولي ميتونم حالا چه خوب چه بد چه متوسط.
حتي يك دوست كه تمام روز شبش رو باهاشي اينجا ميشه شبيهه آدم تو روياهاش يا شايد آدم تو روياهاي من . اوني كه بايد باشه .
كلا دنياي عجيبي شده . هر لحظه ش يك گره سفت و سخت ِ كه ميشه بازش كرد و البته باز نشدنش بهتر ِ .نه اصلا باز نشه قشنگ ترِ .
همون طور كه غرق ميشم تو روياهام دوست دارم اينجا هم تو روياها و آرزوها و احساس هاي خالصانه و بي دردسر خودم و بقيه غرق شم.
پ.ن:
1.دنياي مجازيم مضرات خاص ِ خودش رو داره كه مطلعم .پس...
پ.ن:
2. تازگي ها نگاه ميكنم ميبينم چقدر لغت عربي به كار ميبرم كمش ميكنم .
پ.ن:
3:از پي نوشت خوشم اومده . از دوستمم ياد گرفتم . تقليد كار هم ،خب حتما هستم ديگه.
پ.ن:
4. فهميدم من به بيماري خود ويرانگري گرفتارم .
پ..ن:
5.نميفهمم چه جورياس كه همه آدمهاي يك مكان رو با هم دوست دارم حتي اگه تا قبلا نديده باشمشون . يك نشونه كافيه براي دوست داشتنشون .

پ.ن :
6.جالبه يك آدم بتونه يك روز از خودش متنفرت كنه و دو روز ديگه از مهربونيش انگشت به دهن شي و دوست داشتني ببينيش.
پ.ن:
7. متوسط بودن چه مزخرف ِ .


۷ نظر:

afshin گفت...

[گل] به مناسبت ماه رمضان

حضرت محمد (ص)

دانش اگر در ثریا هم باشد،

مردانی از سرزمین پارس

بدان دست خواهند یافت [گل]

خداوند نگهدار ایران باد [بدرود]

ناشناس گفت...

سلام عزيزم
خوبي؟
درست مي گي درباره دنياي وبلاگي.. اينجا خيلي راحت تر مي شه ادم ها رو بدون حفاظ و نقاب ديد و شايد همينه كه زيباشون مي كنه حتي اگه خوب نباشن. شايد هم به اين دليل كه تو اينجا نمي توني از هيچ اخلاق يه انساني متضرر بشي.. يعني اون بد باشه و خوب نمي تونه به تو صدمه اي بزنه. به هر حال دنياي خوبيه.. بهتر از دنياي واقعي!
متوسط بودن مزخرفه! جالبه... يه روزي منم اين حرف رو زدم...
شاد باشي عزيز.

ایران من گفت...

متوسط بودن مزخرفه... ولی نه همیشه

رامونا گفت...

می دونی منم موافقم تو دنیای مجازی همه چی فرق می کنه اما الزاما: ما خودمونو سفید سفید نشون نمی دیم
گند کاری هامونم می نویسیم اما گند کاری ها هم وقتی اینجا نوشته می شن قشنگتر به نظر می یان !!!!!!!!

نقشی گفت...

سلام کاکتوس گلم
در هر حال من دنیای مجازی را با همه تفاسیرش دوست دارم کمتر روی اخلاقهای بد مان را نشان می دهیم.
در مود پست جدیدت.
ای کاش خودمان باشیم . و بدانیم خودمان در هر صورت دوست داشتنی هستیم.
نقش و نگار

پـ.ـوریـ.ـا مـ.ـنـ.ـزه گفت...

من ولی مجاز و واقعیتم خیلی بهم نزدیکند. خیلی ...

پـ.ـوریـ.ـا مـ.ـنـ.ـزه گفت...

من ولی مجاز و واقعیتم خیلی بهم نزدیکند. خیلی ...